Ξεμένει από οδικά έργα στο νέο ΕΣΠΑ η Βόρεια Ελλάδα

Ξεμένει από οδικά έργα στο νέο ΕΣΠΑ η Βόρεια Ελλάδα. Μετά από 20 χρόνια συνεχόμενων αναβαθμίσεων και κατασκευών οδικών αξόνων το ΕΣΠΑ 2014-2020 θα βρει τη Μακεδονία και τη Θράκη σχεδόν υπερπλήρεις σε δρόμους.

Αυτή την εποχή είναι σε εξέλιξη πολλά και σημαντικά έργα τόσο σε κάθετους της Εγνατίας όσο και σε άλλους δρόμους, έργα που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ 2007-2013 ενώ κάποια από αυτά θα είναι έργα γέφυρες με το ΕΣΠΑ 2014-2020.

Στην περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης σε φάση ολοκλήρωσης είναι τα έργα στους κάθετους άξονες Αρδάνιο-Ορμένιο (ολοκλήρωση τέλος του 2016) και Κομοτηνή-Σύνορα (ολοκλήρωση αρχές του 2017). Για το νέο ΕΣΠΑ προγραμματίζονται τόσο ο Περιφερειακός Αλεξανδρούπολης, το Δράμα-Καβάλα και ο κάθετος της Εγνατίας Ξάνθη-Εχίνος(σύνορα με Βουλγαρία).

Στην Κεντρική Μακεδονία μέσα στο 2016 περιμένουμε να ολοκληρωθεί μία μεγάλη φουρνιά έργων. Θα ολοκληρωθούν τα έργα στον κάθετο Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, στον νότιο κάθετο Θεσσαλονίκη-Κασσανδρεία ενώ αναμένεται και η ολοκλήρωση τοπικών αξόνων όπως το Πατρίδα-Νάουσα, ο άξονας Θεσσαλονίκη-Δοϊράνη, το τμήμα Θέρμη-Γαλάτιστα, η παράκαμψη Αρναίας και για το 2017 αναμένουμε τον Περιφερειακό Κατερίνης. Στα τέλη του 2016 αναμένεται να ολοκληρωθούν και τα έργα μετατροπής σε κλειστό αυτοκινητόδρομο της Δυτικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης.

Για το νέο ΕΣΠΑ δεν περιμένουμε κάποιο σημαντικό έργο παρά συμπλήρωση τοπικών δικτύων καθώς η Κεντρική Μακεδονία θεωρείται από τις πλέον «εξοπλισμένες» οδικά περιοχές της χώρας. Στις ελλείψεις μπορούμε να καταγράψουμε τον άξονα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη στα χιλιόμετρα που ο δρόμος δεν είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος.

Στην Δυτική Μακεδονία έχουμε την ολοκλήρωση σημαντικών οδικών έργων σε κάθετους της Εγνατίας. Ολοκληρώνεται ο κάθετος Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή (στα τέλη του 2016) και το τμήμα Φλώρινα-Νίκη. Στο νέο ΕΣΠΑ δεν αναμένεται κάποιο μεγάλο οδικό έργο και η μοναδική έλλειψη που καταγράφεται είναι το τμήμα Φλώρινα-Πτολεμαϊδα που έχει χαρακτηριστικά εθνικής οδού με μία λωρίδα και χωρίς στηθαίο ασφαλείας.

ypodomes.com

 

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *