Ποιος θα φέρει τελικά τα αεροπλάνα στον “Αριστοτέλη”;
Ποιος θα φέρει τελικά τα αεροπλάνα στον “Αριστοτέλη”; Το θέμα συζήτησης και αντιπαράθεσης της Δευτέρας, μετάξύ Ολυμπίας Τελιγιορίδου, Μαρίας Αντωνίου και Ζήση Τζηκαλάγια!
Κι αντί να σταθούμε στην ουσία του ζητήματος, πως θα προκηρυχθεί τελικά η αεροπορική μας σύνδεση με την Αθήνα, βρεθήκαμε αναγνώστες μιας ανταλλαγής δελτίων τύπου μεταξύ των τριών, με θέμα “Χάρη σε ποιον θα γίνει προσπάθεια να έρθει το αεροπλάνο τελικά στην Καστοριά”…
Αξιοσημείωτα στην υπόθεση ο ζήλος της βουλευτή της Αξ. Αντιπολίτευσης κας Ολυμπίας Τελιγιορίδου, καθώς και η θερμή παρέμβαση της πρώην βουλευτή ΝΔ, κας Μαρίας Αντωνίου!
Οι βουλευτές της Κοζάνης φαίνεται να μην είχαν καμία ανάμειξη με το θέμα, καθώς δεν διεκδίκησαν την επιτυχία!
Εμείς, ελπίζουμε να διεκδικήσει κάποια αεροπορική εταιρία την άγονη γραμμή μας, να υπάρχουν τακτικά δρομολόγια και την επόμενη σεζόν, να δοθούν οικονομικά κίνητρα ώστε να βρεθούν επιβάτες και να μην είναι ένα από τα πιο αδιάφορα δρομολόγια της χώρας και να γίνουν ουσιαστικά βήματα από ΟΛΟΥΣ τους φορείς για την αναβάθμιση του αεροδρομίου…ίσως με την έλευση και ξένων αεροπορικών εταιριών.
Μέχρι τότε, δελτία τύπου σαν τα παρακάτω, μάλλον δεν προσφέρουν πολλά στον πολύπαθο νομό μας!
Ως κερασάκι στην τούρτα έφτασε το Δελτίο Τύπου του κυβερνητικού βουλευτή του Ν. Καστοριάς, κ. Ζήση Τζηκαλάγια ο οποίος θέλησε να αποκαταστήσει την αλήθεια ενημερώνοντας το Καστοριανό κοινό πως “ισχύει η δέσμευσή του πως θεωρεί πως το αεροδρόμιο Δυτικής Μακεδονίας της Καστοριάς θα πρέπει να συνδέεται με 2 πτήσεις καθημερινά με την Αθήνα. Αυτό θα καταστεί εφικτό με την κατασκευή της σήραγγας της Κλεισούρας.” Μας ενημέρωσε επίσης πως έχει κλείσει ραντεβού στις 6 Φεβρουαρίου (!) με τον Γιώργο Δριτσάκο, νέο Διοικητή της ΥΠΑ. Συμπεριέλαβε στο Δελτίο Τύπου του επίσης και το υδατοδρόμιο, το οποίο είναι στα χέρια του Δήμου να δρομολογηθεί.
Να υπενθυμίσουμε πως το θέμα ήταν η προκήρυξη της άγονης γραμμής Καστοριά-Κοζάνη- Αθήνα και οι όροι της.
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Θέμα:Αεροπορική σύνδεση της Καστοριάς
Προς ενημέρωση των πολιτών και αποκατάσταση της αλήθειας,με αίσθημα ευθύνης ανακοινώνεται:α)ισχύει η δέσμευσή μου από την αρχή της βουλευτικής μου θητείας πως θεωρώ πως το αεροδρόμιο Δυτικής Μακεδονίας της Καστοριάς πρέπει να συνδέεται με δύο πτήσεις καθημερινά με την Αθήνα.Αυτό θα καταστεί εφικτό με την κατασκευή της σήραγγας της Κλεισούρας.Μέχρι τότε πρέπει να προσπαθούμε συνεχώς για το καλύτερο δυνατόν,δηλαδή όσο το δυνατόν περισσότερες πτήσεις εβδομαδιαία σε λογικές ώρες.Για τον σκοπό αυτό με πρωτοβουλία μου από 10ημέρου κλείστηκε ραντεβού με τον αποκλειστικά αρμόδιο νέο Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κ.Γεώργιο Δριτσάκο για την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου στις 10π.μ.Εκεί προσκλήθηκαν να παραστούν όλοι οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας της Δυτικής Μακεδονίας.Εκεί θα ξεκαθαρίσει η νέα σύμβαση για την σύνδεση Αθηνών-Κοζάνης-Καστοριάς από 1 Ιουλίου 2020 και έως την ολοκλήρωση της σήραγγας της Κλεισούρας,που πιστεύω μπορεί να είναι νωρίτερα από την παρέλευση της 4ετίας κάθε σύμβασης που υπογράφεται.Όλα τα υπόλοιπα που γράφονται και λέγονται αποτελούν άσφαιρα πυρά.Σε όσους δεν μπορούν να συλλάβουν αυτή την δυνατότητα( 2 πτήσεις καθημερινά), να επισημάνω πως στους 50.000 κατοίκους του Ν.Καστοριάς, προστίθενται κυρίως οι 80.000 της Εορδαίας-Αμυνταίου αλλά και μέρος από την < αγορά> της περιοχής της Κορυτσάς, καθώς και η προοπτική που δημιουργείται με το <άνοιγμα> του τελωνείου του Λαιμού με το κράτος των Σκοπίων και β) αυτή την εβδομάδα ψηφίζουμε στη Βουλή τον νόμο που θα διέπει την ίδρυση,κατασκευή και λειτουργία των αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών(κοινώς πτήσεις με υδροπλάνα).Ήδη με πρωτοβουλία μου έφερα σε επικοινωνία την εταιρεία κυπριακών συμφερόντων που έχει το know- how με τον Δήμαρχο Καστοριάς ο οποίος έχει την αρμοδιότητα χορήγησης της αδείας λειτουργίας.Η εταιρεία θα κατασκευάσει με δικά της έξοδα το υδατοδρόμιο μιας και θα έχει την εκμετάλλευση.Επομένως η δρομολόγηση της διαδικασίας ήρθε πλέον στα χέρια του Δήμου.
Από το Γραφείο Τύπου
Χ.Κ.