Αναμένοντας την αντικατάσταση του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης Καστοριάς
Κοιτάζουμε την ταμπέλα που με τόση περηφάνια στήθηκε πριν από κάποια χρόνια απέναντι ακριβώς από το κτίριο της Αντιπεριφέρειας, για να μας υπενθυμίζει το μεγάλο έργο της Αντικατάστασης του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης Καστοριάς,
κόστους περίπου 10εκ€.
Το αν κάτι πάει ή δεν πάει καλά με αυτό το έργο, μπορεί να το αντιληφθεί κι ένα παιδί δημοτικού.
Οι εξηγήσεις, όμως, πρέπει να δοθούν από τους υπευθύνους της Δημοτικής Αρχής.
Όσοι τολμούν να αναφερθούν στο θέμα σε κάποιον ραδιοφωνικό “αέρα”, βρίσκουν ένα σωρό δικαιολογίες για την καθυστέρηση του έργου, πιστεύοντας ότι όσα λένε αρκούν.
Βέβαια, μέχρι στιγμής, ακούμε μόνο για τις ευθύνες του εν λόγω εργολάβου (“ARXITEX ATE”) και της πολιτείας που επιτρέπει σε εταιρείες να αναλαμβάνουν έργα με μεγάλες εκπτώσεις. Κάτι που στην πορεία μπορεί να βγει ασύμφορο και προβληματικό.
Το αν ζητούνται από τους δημοσιογράφους περαιτέρω λεπτομέρειες και πληροφορίες, μετά την ολοκλήρωση της απαγγελίας των ποιημάτων, είναι θέμα που θα μπορούσε να αντιληφθεί, επίσης, ένα παιδί δημοτικού. Αυτή είναι μια ιστορία που -ευτυχώς – αρχίζει πλέον να ενοχλεί την σκεπτόμενη κοινή γνώμη…
Άλλο ένα περιστατικό κακής ενημέρωσης:
Σήμερα 28/6, βιώσαμε ένα περιστατικό που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αν το έργο της αντικατάστασης του παλαιού δικτύου ύδρευσης είχε αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά από την ημερομηνία που υπογράφηκε (25 Φεβρουαρίου 2020, δείτε εδώ το ρεπορτάζ από το mpetskas.com). Σημείωση: Η συμβατική περαίωση για την ολοκλήρωση του έργου είναι 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Μια βλάβη σε αγωγό της Τσόντου Βάρδα άφησε χωρίς νερό την Υψηλή Ζώνη της πόλης από τις 13.30. Μικρή η έκπληξη από αυτό, είναι κάτι που συμβαίνει συχνά σε παλιούς αγωγούς της πόλης καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Τα συνεργεία έσπευσαν αμέσως να αποκαταστήσουν την βλάβη. Όλα καλά ως έδω και μπράβο στους εργαζομένους που εργάστηκαν πυρετωδώς σε αυτές τις δύσκολες θερμοκρασιακές συνθήκες.
Το πρόβλημα ξεκινά από την (μοναδική ) ανακοίνωση της εταιρείας για επαναφορά της υδροδότησης στις 16.30. Το νερό τελικά ήρθε στις βρύσες μας μετά τις 20.00.
Οι απρόβλεπτες καταστάσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε τέτοια αστοχία του αρχικού υπολογισμού (μιλάμε για υπερδιπλάσια ώρα από την αρχικά προβλεπόμενη, σε θερμοκρασίες άνω των 35βαθμών) είναι κάτι που μπορεί να κατανοήσει ο καταναλωτής.
Εκείνο, όμως, που δεν μπορεί να δεχθεί είναι η έλλειψη επίσημης ενημέρωσης. Όπως π.χ. το να μην σηκώνει επίσημος φορέας τα τηλέφωνα κι αν το κάνει να ακούει πως κάποιος δεν γνωρίζει, κάποιος υπεύθυνος λείπει κλπ…
Όπως κάθε εταιρεία ζητά συνεπείς καταναλωτές στις οικονομικές συναλλαγές, έτσι οφείλει και να τους σέβεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Μία εξήγηση, άλλωστε, δεν είναι ποτέ περιττή. Ούτε για τις απλές συχνές περιπτώσεις, όπως μια πολύωρη απροειδοποίηστη διακοπή νερού.
Αντιλαμβανόμαστε πόσο επιβεβλημένο είναι να ξεκινήσει επιτέλους το μεγάλο έργο που θα μας γλιτώσει από τέτοια περιστατικά.
Η στάσιμη τρύπα στον περιφερειακό και οι τελευταίες αναρτήσεις στη Διαύγεια με τροποίηση μελέτης και αναφορές σε υλικά από το λατομείο της Μακεδνός, προκαλούν ερωτηματικά: