Αυτό είναι το φετινό δημιουργικό της Διεθνούς Εκθέσεως Γούνας Καστοριάς

Σε μαύρες και χρυσές αποχρώσεις το δημιουργικό της φετινής Έκθεσης Γούνας Καστοριάς -η οποία θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 2-5 Μαΐου –  και με κυρίαρχο σήμα το γνωστό βελάκι της Google, παρουσιάστηκε από τον «Προφήτη Ηλία» κατά την κοπή της βασιλόπιτας. 

Ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου, Απόστολος Τσούκας, παρουσίασε το Δημιουργικό της 44ης Διεθνούς Εκθέσεως Γούνας Καστοριάς, το οποίο έχει ιδιαίτερη αναφορά στην Καστοριά, ως παραγωγικό κέντρο γουνοποιητικών προϊόντων.

«Όταν συγκεντρωθήκαμε για να ξεκινήσουμε τη σχεδίαση για την καμπάνια της 44ης Έκθεσης Γούνας Καστοριάς, στο μυαλό μας ήρθε η σκέψη ότι πρέπει να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Να δούμε, δηλαδή, ποιος ήταν ο λόγος που διοργανώθηκε η 1η Έκθεση, ο οποίος δεν ήταν άλλος από την ανάγκη των ίδιων των γουνοποιών να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους στους πελάτες.

Αυτή, άλλωστε, είναι και οι μεγάλη διαφορά της Έκθεσης Γούνας της Καστοριάς, ότι είναι η μοναδική στον κόσμο που διοργανώνεται στον τόπο παραγωγής. Σταθήκαμε, λοιπόν, σε αυτό το γεγονός και αυτό θέλουμε να καταδείξουμε με το Δημιουργικό μας, ότι η Καστοριά είναι τόπος παραγωγής, είναι ο τόπος της γούνας, εξήγησε ο κ. Τσούκας.

Το Δημιουργικό της Έκθεσης που φέρει τον τίτλο «Kastoria the Fur Place» χρησιμοποιεί, για να σηματοδοτήσει την βαρύτητα που δίνει ο Σύνδεσμος στον τόπο παραγωγής, το βελάκι της GOOGLE, το οποίο είναι το πλέον αναγνωρισμένο σήμα σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ η επιλογή των χρωμάτων (μαύρο και χρυσό) αναφέρεται στην υπεραξία και το κύρος που αρμόζουν στην τέχνη της γούνας.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *