Βάλτε τον τόνο στη διατροφή σας και κερδίστε υγεία

Αγαπημένη επιλογή διαιτολόγων και όσων αναζητούν μια γρήγορη και θρεπτική επιλογή για φαγητό ή snack, ο τόνος

-και ειδικά ο τόνος σε κονσέρβα που δεν χρειάζεται μαγείρεμα- δε λείπει ποτέ από την κουζίνα μας. Ξέρατε όμως ότι εκτός από νόστιμη γεύση έχει και πολλά οφέλη για την υγεία;

Η διατροφική του αξία
Είναι πολύ καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, πρωτεΐνης, σεληνίου, φωσφόρου και βιταμινών του συμπλέγματος Β. Επιπλέον, περιέχει βιταμίνη C, σίδηρο, ψευδάργυρο, κάλιο, νάτριο και μαγγάνιο.

tonos2

Πώς μας ωφελεί
* Κάνει καλό στην καρδιά: Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχει, είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την υγεία της καρδιάς. Επιπλέον, ο τόνος ελαττώνει τον κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου και μειώνει την “κακή” χοληστερίνη.

* Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα: Καθώς είναι πλούσιος σε σελήνιο και περιέχει βιταμίνη C, ο τόνος ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό.

* Προστατεύει εγκέφαλο και αρθρώσεις: Τα ωμέγα-3 αποδεικνύονται λειτουργούν αποτρεπτικά στην εμφάνιση Αλτσχάιμερ, ενώ κάνουν καλό και στις αρθρώσεις.

* Κάνει καλό στο δέρμα: Η βιταμίνη C, ο ψευδάργυρος και το μαγγάνιο, τα τρία αντιοξειδωτικά που συναντώνται στον τόνο, προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες που μπορεί να προκαλέσουν σημάδια γήρανσης.

* Είναι ένα και ένα για τη δίαιτα: Οι χαμηλές θερμίδες του και τα χαμηλά λιπαρά σε συνδυασμό ότι πρόκειται για χορταστική τροφή, τον καθιστούν ιδανικό για όσους θέλουν να χάσουν βάρος. Δεν είναι τυχαίο ότι οι διαιτολόγοι τον συνιστούν ανεπιφύλακτα.

* Σας βοηθάει να “χτίσετε” σώμα: Η υψηλή περιεκτικότητα του τόνου σε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, τον καθιστούν ιδανικό για όσους γυμνάζονται, ενώ παράλληλα είναι ωφέλιμος για την ανάπτυξη και τον μεταβολισμό.

tonos1

Φρέσκος ή σε κονσέρβα
Ο τόνος σε κονσέρβα -διατηρημένος σε λάδι ή νερό- δεν έχει τίποτα να ζηλέψει σε σχέση με τον φρέσκο, μιας και περιέχει εξίσου υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και πρωτεΐνες. Στα συν ότι η κονσέρβα είναι μια ασφαλώς πιο οικονομική επιλογή, έτσι μπορείς να τον απολαμβάνεις πιο συχνά.

Ένα ψάρι, αμέτρητες συνταγές
Στα θετικά του τόνου δε θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε και τις δεκάδες νόστιμες επιλογές που δίνει, μιας και μαζί του μπορείτε να φτιάξετε από γρήγορες, χορταστικές και light σαλάτες, μέχρι σάντουιτς, μακαρονάδες, ριζότο, μπιφτέκια και πολλά ακόμη που είναι πάντα ευπρόσδεκτα στο καθημερινό και κυριακάτικο τραπέζι.

olivemagazine.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *