Οι «τύποι» μελλοντικών υποψηφίων βουλευτών που κυκλοφορούν τώρα στην Καστοριά

Μπορεί να έχουν έρθει τα πάνω κάτω στον κόσμο τον τελευταίο χρόνο, λόγω πανδημίας, όσο όμως αχνοφαίνονται εκλογές στον ορίζοντα, ένα πράγμα παραμένει ίδιο κι απαράλλαχτο. Φαντάζεστε ποιο είναι; 

Οι μελλοντικοί wannabe υποψήφιοι βουλευτές!

 

Οι διαφορετικοί «τύποι» που θα συναντήσετε φέτος το Καλοκαίρι στην Καστοριά:

 

Ο μαϊντανός:

Αφού φέτος δεν προβλέπεται να χορέψει σε κάθε πανηγύρι του Νομού, κάνοντας φυσικά και τις καθιερωμένες χειραψίες (έστω μπουνίτσες) και τις καρπαζιές οικειότητας στον ώμο του μπαρμπα Μήτσου, λόγω μέτρων….  έβαλε το επίσημο (κοστούμι ή ταγιέρ) και άρχισε να παίρνει σβάρνα κάθε Ναό που γιορτάζει.

Στέκεται πάντα στα μπροστινά στασίδια και θα χαίρετήσει μέχρι και τον καντηλανάφτη μετά τη λειτουργία. Λαμβάνει ειδοποίηση στο κινητό για τα νέα μνημόσυνα της εβδομάδας και οι μέρες της λαϊκής είναι μερες πρόκλησης.

Πάντα είναι εκτός σπιτιού αυτό το Καλοκαίρι, αναρωτιέσαι πότε δουλεύει. Αρχίζεις να πιστεύεις και ότι διακτινίζεται από το ένα μέρος στο άλλο. Δε χάνει ούτε τις παραστάσεις Καραγκιόζη στις πλατείες του χωριού Από την πρώτη σειρά, φυσικά.

Διαδίδει ασταμάτητα (εμπιστευτικά) ότι έχει βέβαιη την υποψηφιότητα και αν προσεξεις στα μάτια του το πιστεύει βαθιά…Είναι το παιδί του λαού που βάζεις το χέρι σου στη φωτιά ότι δε θα ψωνιστεί ποτέ. Μπορεί να μην προσπαθεί να σε πείσει για τις πολιτικές ικανότητές του, αλλά σίγουρα κατάφερε να σε πείσει ότι θα μάθεις όλη την γκαρνταρομπα του απ’έξω. Εξάλλου ό,τι δηλώσεις, είσαι στην χώρα αυτή.

(σ.σ. Ο «τύπος» αυτός συνδυάζεται ιδανικά με τους επόμενους τύπους και δημιουργεί ρεαλιστικές προσωπικότητες )

 

target group: 65+++

 

 

Ο influencer:

Στη φωτογραφία για τσίπουρα στο βουνό…

Στη φωτογραφία στην παραλία με την άμμο στη σαγιονάρα μοστράροντας στο βάθος το κουλτουριάρικο βιβλίο που συντροφεύει τις ώρες ανάπαυσης και περισυλλογής στην ξαπλώστρα…

Στη φωτογραφία στην ψαροταβέρνα την ώρα που βουτάει το ψωμάκι στο λάδι της χωριάτικης με το φρέσκο χταποδάκι…

Στη φωτογραφία με το ιδρωμένο μπλουζάκι μετά τα 5χλμ που έτρεξε το πρωί της Δευτέρας πριν ακόμη ξεπροβάλει ο ήλιος…

Στη φωτογραφία στον κήπο με την πρώτη σοδειά αγγουριών…

Στη φωτογραφία με το δροσερό καρπούζι με φέτα που απολαμβάνει με τη θεία Κούλα  και τη γάτα της, για τους φιλόζωους, στο μπαλκόνι..

Στη φωτογραφία στο μπάρμπεκιου με την οικογένεια για την επέτειο από την πρώτη δόση εμβολιασμού…

Έχει χιλιάδες followers, κάνει και παίρνει εκατοντάδες likes! Θεωρείται νέας γενιάς πολιτικός. Θα τον βρεις online 24/7.  Θα σε κάνει με τον τρόπο του να δεις πόσο απλός και προσιτός είναι.  Παράλληλα θα σου «πετάξει» και κάτι κομματικό για να μην ξεχνιέσαι. Άνθρωπος της διπλανής πόρτας, θα σκεφτείς, που  αύριο έτσι εύκολα θα σου ανοίξει διάπλατα την πόρτα του βουλευτικού του γραφείου, για να ακούσει τον πόνο σου για τη μακροχρόνια ανεργία του ανιψιού σου του Μπούλη. Αν και μάλλον πιο πολύ σκέφτεται τις φωτογραφίες με τους υπουργούς στα dinners. Τα likes τα μετράει ως ψήφους, κανόνισε…

target group: 24-65

 

Το κομματικό στέλεχος:

Θα σου μιλήσει μέσω ραδιοφώνου, μέσω των αναλυτικών κειμένων του σε εφημερίδες και blogs, μέσω social media, από κοντά, από όπου μπορέσει τέλος πάντων, για όσα πρεσβεύει το κόμμα και δεν έχεις καταλάβει ακόμα. Ο λόγος του (γραπτός – προφορικός) θα είναι ξύλινος, αυστηρός και απόλυτος.

Δύσκολα θα απαντήσει στα ερωτήματα (ίσως και παραπονάκια σου), παρά θα σου απαριθμήσει όλα όσα λέει το κόμμα και ο ιδιος ο αρχηγός. Δε θα παραλείψει να κάνει συγκρίσεις με εκείνα που δεν έκαναν οι άλλοι ή θα έκαναν και θα ήταν καταστροφικά. Δε θα σταματήσει να μιλάει ή να γράφει, μέχρι να τελειώσει όλη η κασέτα.

Θα σταθεί αρκετές φορές στις σημαντικές γνωριμίες του και αφήνοντας να αιωρείται κάποια σίγουρη θέση σε υπουργείο όταν με το καλό εκλεγεί, θα σου δώσει κι εσένα έμμεσα  ελπίδες για μελλοντικές συζητήσεις για εκείνο τον ανιψιό τον Μπούλη που λέγαμε.

Δεν τσαλακώνει εύκολα την «εικόνα» του μαζί με το λόγο του, ως δείγμα πειθαρχίας, υπακοής και συνέπειας…στο κόμμα. Κυκλοφορεί μόνο σε επίσημες εκδηλώσεις και γιορτές…αχαμογέλαστος! Φήμες λένε ότι έχει φόντο στο κινητό του φωτογραφία με τον αρχηγό από το συνέδριο και στο γραφείο του την κάρτα από τα Χριστούγεννα.

target group: 50-75

 

Ο μουλωχτός- αουτσάιντερ:

Θα έρθει δίπλα σου αθόρυβα εκεί που δεν τον περιμένεις σε χώρο που δεν μπορείς να φανταστείς και θα συζητήσετε για ο,τιδήποτε άσχετο με την πολιτική. Συνήθως είναι πολύ πιο νέος από τον Μ.Ο βουλευτών, είναι κοινωνικός, ευγενικός, «έξω καρδιά», κάπου σε ξέρει, κάτι σου θυμίζει, ίσως καποτε δούλευε σε αυτό το μαγαζί και τον θυμάσαι, αλλά δεν παίρνεις όρκο ή whatever.

Όσο περνάει η ώρα και η συζήτηση γίνεται πιο οικεία- μπορεί να σε κεράσει και καμία μπύρα- θα σου φέρει απ’έξω – απ έξω ότι αν και  πάντα ήταν αρνητικός με την ιδέα και μόνο, ασχολήθηκε με την παράταξη λίγο στην σχολή, κόλλησε και 2 αφίσες, φωτογραφήθηκε και με τον υφυπουργό και μην στα πολυλογεί, συμπληρώνει το ψηφοδέλτιο και ζητάει την στήριξη των νέων κυρίως (και τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ), για να αλλάξει επιτέλους κάτι σε αυτό τον ταλαίπωρο τον τόπο. Είναι συνήθως το outsider που συμπληρώνει το ψηφοδέλτιο, αλλά πάντα βρίσκεται κάποια αξιοποίηση στο κόμμα, άμεση ή έμμεση, μην τον βλέπεις έτσι…

target group: 18-40 + τα σόγια

 

Ο θρασύς:

Είναι ο πιο ενοχλητικός, αλλά και ο πιο ντόμπρος, εδώ που τα λέμε. Θα έρθει, έτσι απλά, εκεί που κάθεσαι και σα να ήσαστε μαζί και χθες, θα ζητήσει όχι μόνο τη δική σου την ψηφο, αλλά της γυναίκας σου, της θείας σου της Νίτσας, του ανιψιού του Μπούλη και της γιαγιάς σου στο χωριό που έχεις να τη δεις προ πανδημίας.

Συνήθως είναι «περπατημένος» στα βουλευτικά, κινείται με πολύ αέρα και η οικειότητα με όλο τον κόσμο είναι δεδομένη. Εσύ θα αρχίσεις να αναρωτιέσαι εάν είναι τόσο σημαντική  η ψήφος σου για εκείνον,  γιατί αλλιώς δε χωρά στη λογική σου ο τρόπος με τον οποίο ήρθε να σου την απαιτήσει, σα να του την χρώσταγες.

Αν είσαι συγχωριανός, γείτονας ή έστω κοντοχωριανός, δεν γλιτώνεις….απλά χώνεψέ το, θα σε βρει! Κυκλοφορεί παντού, συνήθως με συνοδεία προσωπικού! Όταν δεν έχει επίσημες συναντήσεις και συνεντεύξεις.

target group: 55+++

 

 

Όλοι οι «τύποι» που προαναφέραμε κυκλοφορούν ήδη ανάμεσά μας, δεν είναι της φαντασίας μας. Ένας μελλοντικός (wannabe) υποψήφιος μπορεί να συνδυάζει περισσότερους από έναν «τύπο», φυσικά, ανάλογα με το επιθυμητό  target group και την ηλικία του manager του.

Έχουμε αρχίσει να αντιλαμβανόμαστε την παρουσία τους γύρω μας, σε Λειτουργίες, Αθλητικές διοργανώσεις, στέκια της πόλης κλπ. Πρόβες για να είναι έτοιμοι όταν έρθει εκείνη η ώρα. Αφού βέβαια πείσουν πρώτα την κεντρική γραμμή να πάρουν ένα από τα 4 χρυσά εισιτήρια.

Ο Νομός με τη μεγαλύτερη ανεργία, με εμφανή ερημοποίηση και μεγάλα οικονομικά προβλήματα…πόσο έχει ανάγκη έναν τέτοιο συνδυασμό «τύπων», ακόμη;

 

Σεμνά και ταπεινά κύριοι…αναζητήστε και μάθετε πρώτα ΟΛΑ τα προβλήματά του Νομού, συντάξτε ρεαλιστικά προγράμματα με πραγματικές λύσεις και μιλήστε σε ΟΛΟΥΣ μας για όσα θα κάνετε μέσα στα γραφεία σας πράξεις.

 

Οι εποχές άλλαξαν από την τηλεοπτική κα «Πετράκη Λεχράκη» και τον κ. Μαυρογιαλούρο…Άλλαξαν τα μυαλά του κόσμου, ιδιαίτερα σε αστικά-ημιαστικά κέντρα. Σύγχρονη Παγίδούλα για κάθε Wannabe…

 

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *