Τι αποφέρουν τελικά οι ατελείωτες συναντήσεις για τη γούνα;

Μάλλον ρητορικό πρέπει να θεωρηθεί το ερώτημα του τίτλου, αν αναλογιστούμε την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο κλάδος τα τελευταία 6 χρόνια.

Εκ του αποτελέσματος και συνυπολογίζοντας τις εκατοντάδες χαμένες θέσεις εργασίας, τη συρρίκνωση των εργαστηρίων, τις εγκαταλελειμμένες φάρμες, τα κατεβασμένα ρολά των βιτρίνων σε πάλαι ποτέ κερδοφόρα τουριστικά θέρετρα και τις ξεχασμένες στα υπόγεια γεμάτες μούχλα σταματούρες…κάτι πήγε ΛΑΘΟΣ!

Λάθος από τους φορείς; Τους επαγγελματίες; Τους εκπροσώπους τους; Εμπιστοσύνη σε λάθος άτομα και καταστάσεις;  Λάθος επικοινωνιακή πολιτική; Αλλαγή εποχής; 

Μάλλον όλα αυτά μαζί συνδέουν το Puzzle της αποτυχίας που οδηγεί με ταχείς ρυθμούς στην καταστροφή, με ένα μεγάλο κομμάτι να αντιστοιχεί και στα δυσμενή οικονομικά δεδομένα της χώρας. Όχι πως η γούνα προοριζόταν ποτέ για την εγχώρια αγορά- λόγω καιρικών συνθηκών και κόστους- αλλά ήρθαν τα capital controls, οι δυσκολίες στις εξαγωγές και η μεγάλη φορολογία… ήρθε και έδεσε το (πικρό) γλυκό!

Το παράδοξο είναι πως όλο αυτό το διάστημα οι φορείς δεν έπαψαν να συναντιούνται και να συζητούν ατελείωτες ώρες για τον κλάδο και τα προβλήματά του. Στην Καστοριά, στην Αθήνα, στη Ρωσία, στην Κίνα, στην Ευρώπη…παντού! Πρόεδροι, αντιπρόεδροι, βουλευτές, δήμαρχοι, συνδικαλιστές, σωματεία…όλοι συναντούν κάποιον «ειδικό» ώστε να εκφράσουν ιδέες και απόψεις.

Την στιγμή που ο κόσμος της μόδας έχει βάλει τη γούνα στη μαύρη λίστα…

 

Ένας ένας οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας αποκλείουν τη φυσική γούνα από τη συλλογή τους. Διαχωρίζουν επιλεκτικά το τρίχωμα από το δέρμα των ζώων. Συγχέουν ενσυνείδητα θέματα οικολογίας προφασιζόμενοι εταιρική υπευθυνότητα. 

Την εποχή της τεχνολογίας και του Ίντερνετ,  με τον καταιγισμό των social media και την στροφή της διαδικτυακής οικονομίας στους influencers, οι συζητήσεις φαντάζουν περισσότερο ως καλή αφορμή για ταξίδια αναψυχής με μια στάση για συζήτηση που θα αποτελέσει το θέμα ενός ακόμα δελτίο τύπου.

Ενός δελτίου τύπου συνοδευόμενο από όμορφες φωτογραφίες-απόδειξη της συνάντησης. Της προσπάθειας…

 

Μήπως απλά θα έπρεπε για αρχή -όλοι μαζί οργανωμένα- να καλέσουν για συζήτηση και συνεργασία ικανούς υπευθύνους για τη διαμόρφωση στρατηγικού μάνατζμεντ;

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *