Τα 20 πιο αυθεντικά Brands παγκοσμίως

Η Disney θεωρείται το πιο αυθεντικό brand παγκοσμίως, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Cohn & Wolfe.

Στο πλαίσιο της έρευνας, η εταιρεία ζήτησε σε 12.000 καταναλωτές από 14 χώρες να κατατάξουν περισσότερα από 1.600 brands με βάση την αυθεντικότητά τους. Και αυτή καθορίζεται από τρία κριτήρια: Την αξιοπιστία τους, τον σεβασμό που εκπέμπουν και την ειλικρίνειά τους προς τους πελάτες.

Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας έδειξαν ότι οι καταναλωτές ανά τον κόσμο είναι αρκετά κυνικοί απέναντι στα brands, εφόσον 4 στους 5 θεωρούν ότι αυτά δεν είναι αρκετά «ανοιχτά και ειλικρινή» προς τους πελάτες.

Ο κυνισμός είναι υψηλότερος στη Δυτική Ευρώπη, με μόλις το 7% των Βρετανών, των Γάλλων και των Γερμανών που συμμετείχαν στην έρευνα να τα εμπιστεύονται. Αντίθετα, το αντίστοιχο ποσοστό στις ΗΠΑ είναι 23%, ενώ στην Κίνα 36%.

qyue

20. Paypal. Αυθεντικότητα: 83,62%

19. Coca-Cola. Αυθεντικότητα: 84,4%

18. Mastercard. Αυθεντικότητα: 84,78%

17. Rolex. Αυθεντικότητα: 84,79%.

16. Mercedes-Benz. Αυθεντικότητα: 85,43%

15. Google. Αυθεντικότητα: 85,81%

14. Sony. Αυθεντικότητα: 86,2%

13. Ford. Αυθεντικότητα: 86,46%

12. Rolls Royce. Αυθεντικότητα: 86,49%

11. Visa. Αυθεντικότητα: 87,25%

10. Lego. Αυθεντικότητα: 88,19%

9. Adidas. Αυθεντικότητα: 89,13%

8. Samsung. Αυθεντικότητα: 89,52%

7. Audi. Αυθεντικότητα: 89,52%

6. Intel. Αυθεντικότητα: 90,01%

5. Apple. Αυθεντικότητα: 93,71%

4. Amazon. Αυθεντικότητα: 94,04%

3. Microsoft. Αυθεντικότητα: 94,12%

2. BMW. Αυθεντικότητα: 94,41%

1. Disney. Αυθεντικότητα: 96,62%

 

womantoc.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *