Στα αζήτητα η γραμμή Αθήνα- Κοζάνη – Καστοριά – Δήλωση Β. Τσιφλικιώτη με αιχμές

Απότομη προσγείωση στην σκληρή πραγματικότητα για το «Κόμο της Δυτικής Μακεδονίας» όπου γίνεται μεγάλη προσπάθεια  να έχει εδραιωθεί στους πολίτες η αντίληψη ότι ο τουρισμός είναι σε κατακόρυφη άνοδο (μόνο στην περιοχή μας, λόγω των ενεργειών φορέων κλπ).

Οι αεροπορικές εταιρίες (επιχειρήσεις που κρίνουν με άλλα κριτήρια, προφανώς) φαίνεται ότι δεν πείστηκαν από την τάση αυτή και αγνόησαν -για άλλη μια χρονιά- την γραμμή «Αθήνα-Κοζάνη-Καστοριά» με τον 1-2 επιβάτες ανά δρομολόγιο με πανάκριβο εισιτήριο pπαρά τη γενναία κρατική χρηματοδότηση, θέτοντας σε κίνδυνο τη λειτουργία του αεροδρομίου.

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί έκπληξη φέτος ιδιαίτερα που θεωρήσαμε ότι γίνονται σοβαρά βήματα για τον τουρισμό και αναμέναμε την αναβάθμιση των υποδομών του αεροδρομίου, με πύργο ελέγχου κλπ.

 

Άμεση και σκληρή η αντίδραση του πολιτευτή της ΝΔ, Βασίλη Τσιφλικιώτη, ο οποίος ρίχνει το γάντι στον νυν Βουλευτή ΝΔ, Ζήση Τζηκαλάγια η απάντηση του οποίου θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον:

 

 

 

 

Η προεκλογική περίοδος έχει προφανώς ξεκινήσει για τα καλά. Ό,τι κι αν ακούσουμε, ό,τι κι αν διαβάσουμε από εδώ και πέρα, μικρή σημασία έχουν καθώς τα έργα και οι πράξεις είναι εκείνες που έχουν ουσία και γι’ αυτά αγωνιούμε ως ενεργοί πολίτες. 

Θυμάστε πώς πανηγυρίζαμε κοιτάζοντας τη μακέτα για το υδατοδρόμιο πριν λίγο καιρό; Το πρότζεκτ έχει ξεχαστεί, μάλλον.

 

Περιοχή χωρίς αεροπορική – σιδηροδρομική σύνδεση, θεωρούμε ότι δεν μπορεί να έχει εξέχουσα θέση στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στην εποχή μας, αλλά…

 

 


 

Το δημοσίευμα του Businessnews.gr

 

 

Mε την κατακύρωση 10 γραμμών σε 2 αναδόχους, τις εταιρείες SKY express και Olympic Air, έληξε η πρώτη φάση του μεγάλου διαγωνισμού των άγονων αεροπορικών γραμμών.

H SKY express ανακηρύχθηκε ανάδοχος σε 6 δρομολόγια και η Olympic Air σε 4.

Σημειώνεται ότι ο αρχικός διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές αφορούσε 28 δρομολόγια, εκ των οποίων 10 αποχαρακτηρίστηκαν ως «άγονα», σε 10 ανακηρύχτηκαν ανάδοχοι, σε 2 δεν εκδηλώθηκε κανένα ενδιαφέρον (Καλαμάτα – Κύθηρα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά) και σε άλλα 6 (Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία, Ρόδος – Καστελόριζο, Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια και Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος) αναμένεται νέα προκήρυξη, όπως και για τη νέα άγονη γραμμή Ιωάννινα – Ηράκλειο.

Οι γραμμές που ανατέθηκαν στη SKY express

Στη SKY express ανατέθηκε το δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης από 01.02.2023 έως 31.01.2027 των κάτωθι αεροπορικών γραμμών:

 

* Αθήνα – Αστυπάλαια, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 2.116.042,95 ευρώ,

* Αθήνα – Σύρος, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 1.697.695,43 ευρώ,

* Αθήνα – Κάλυμνος, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 2.918.609,91 ευρώ,

* Θεσσαλονίκη – Σκύρος, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 1.075.328,91 ευρώ,

* Αλεξανδρούπολη – Σητεία, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 2.949.208,3 ευρώ και

* Άκτιο – Σητεία, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 2.947.756,45 ευρώ.

Οι γραμμές που ανατέθηκαν στην Olympic Air

Αντίστοιχα, στην OLYMPIC AIR ανατέθηκε το δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης από 01.02.2023 έως 31.01>2027 των κάτωθι αεροπορικών γραμμών:

* Αθήνα – Λέρος, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 3.862.320,00 ευρώ,

* Αθήνα – Σκύρος, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 2.000.320,00 ευρώ,

* Αθήνα – Σητεία, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 1.819.840,00 ευρώ και

* Θεσσαλονίκη – Λήμνο – Ικαρία, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 3.026.320,00 ευρώ.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *