Σε υψηλά ποσοστά οι κρατήσεις για την εορταστική περίοδο στην Καστοριά – Αρκεί;

Ενθαρρυντικά είναι τα πρώτα μηνύματα για την έλευση τουριστών κατά την εορταστική περίοδο στην Καστοριά.

Η πληρότητα σε πασίγνωστη ιστοσελίδα κρατήσεων ξεπερνά ήδη το 75% για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, ενώ αγγίζει το 87% για το 3ήμερο 5-7 Ιανουαρίου 2019 (Φώτα – Καρναβάλια).

 

Τα ποσοστά αυτά αναμένεται να αυξηθούν κατακόρυφα το προσεχές διάστημα, όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, κατατάσσοντας την Καστοριά σε έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για Χριστουγεννιάτικες εκδρομές.

 

Οι τιμές των καταλυμάτων είναι ιδιαίτερα αυξημένες, ειδικά στα ξενοδοχεία που βρίσκονται κοντά στην πόλη της Καστοριάς, ξεπερνώντας (σε κάποιες περιπτώσεις) ακόμα και τα 90-100€ για μεμονωμένες κρατήσεις σε δίκλινα δωμάτια.

Πόσο αρκεί όμως ένα ιλιγγιώδες ποσοστό κρατήσεων για να μιλάμε για επιτυχία και ικανοποίηση;

Δυστυχώς είναι κοινό μυστικό πως η πληρότητα των καταλυμάτων δεν σημαίνει απαραίτητα «χρυσές δουλειές” και για τους υπόλοιπους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου.

Τα πρακτορεία που καταφθάνουν καθ’όλη τη διάρκεια της Χειμερινής σαιζόν στην ευρύτερη περιοχή, αρκούνται σε επιφανειακές ξεναγήσεις στο Νομό Καστοριάς και γεμίζουν το υπόλοιπο πρόγραμμα με εκδρομές σε Πρέσπες, Νυμφαίο ακόμα και στα Σκόπια.

Αυτό φυσικά αποτελεί πλήγμα για τους επαγγελματίες της πόλης μας οι οποίοι ακούν για τουρίστες αλλά τουρίστες δεν βλέπουν…

Κι αυτό είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσει αυτή τη φορά ο τουριστικός μηχανισμός της περιοχής μας.

Ο σχεδιασμός δράσεων που θα κρατήσουν το ενδιαφέρον των οργανωμένων αλλά και μεμονωμένων επισκεπτών τις γιορτινές ημέρες που έρχονται, εκδηλώσεις, προγράμματα ξεναγήσεων σε διάφορα σημεία της πόλης και του Νομού, αλλά και κίνητρα ώστε να βγουν να ψωνίσουν, να φάνε και να πιουν τον καφέ τους στα τοπικά καταστήματα!

Δύσκολο; Φυσικά, αλλά όχι ακατόρθωτο αρκεί να παραδειγματιστούμε από άλλες δημοφιλείς γειτονικές περιοχές, να αφουγκραστούμε τις επιθυμίες και τις ανάγκες του κάθε επισκέπτη μας ξεχωριστά (αναψυχή, χαλάρωση, γαστρονομικές αναζητήσεις, διασκέδαση, αθλητισμός, οικογενειακές διακοπές, Θρησκευτικός τουρισμός)…

Φορείς και σύλλογοι πρέπει να δείξουν ιδιαίτερο ζήλο και αφοσίωση για να διασφαλίσουμε όμορφες διακοπές και αξέχαστες εντυπώσεις στους τουρίστες που έτσι κι αλλιώς θα επισκεφθούν την περιοχή μας.

Μην ξεχνάμε πως καμία διαφήμιση δεν είναι τόσο δυνατή όσο η καλή κουβέντα που θα μεταφέρει ένας ευχαριστημένος επισκέπτης στον περίγυρό του.

Μπορούμε να χειριστούμε τον θησαυρό που διαθέτουμε, «διαφορετικά”, φέτος; 

 

 

 

Οι κρατήσεις στην booking.com για ένα δίκλινο δωμάτιο (αναζήτηση 20/11)

Χριστούγεννα 2018:

 

Πρωτοχρονιά 2019:

 

Φώτα – Καρναβάλια 2019:

 

Χ.Κ.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *