Καταγγελία αναγνώστη για το σερβις στη Νότια παραλία

Μεγάλη Πέμπτη, όλος ο κόσμος βγήκε στους δρόμους της Καστοριάς να απολαύσει τη βόλτα του, καθώς ο καιρός ήταν πολύ καλός.

Μεγάλη μερίδα των συμπολιτών μας επέλεξαν να απολαύσουν ένα καφεδάκι δίπλα στη λίμνη. Η καταγγελία αναγνώστη, δυστυχώς μας προβληματίζει για την εντύπωση που αφήνουμε στους επισκέπτες της πόλης μας..

 

«Αποφασίσαμε να πιούμε καφέ στη Νότια Παραλία γύρω στις 13.30. Δυσκολευτήκαμε να βρούμε τραπέζι, τελικά όμως βρήκαμε από την πλευρά της λίμνης.

Η υπάλληλος αντιλήφθηκε την παρουσία μας μετά από αρκετή ώρα. Λογικό, είχε πολύ κόσμο και φαινόταν μόνη. Το τραπέζι βρώμικο από την προηγούμενη παρέα, είχε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο, αντί καταλόγου, να ξέρουμε τι θα πληρώσουμε και γεμάτο τασάκι. Παραγγείλαμε τελικά αφού φωνάξαμε την κοπέλα που έτρεχε και δεν έφτανε.

Κάπου εκεί αρχίζει το παιχνίδι της υπομονής. Περιμέναμε περιμέναμε, τίποτα…καμία κίνηση καμία ελπίδα. Τα βρώμικα ποτήρια δεν τα μάζευε κανείς. Νερό δεν ήρθε ποτέ στο τραπέζι μας, κάτω από τον καυτό ήλιο. Κανείς δεν κατέβαζε και την τέντα να έχει λίγη σκιά.

2

Πιάσαμε κουβέντα με τους διπλανούς, οι οποίοι περίμεναν επίσης 40 ολόκληρα λεπτά, όπως μας είπαν. Χωρίς νερό, χωρίς μια κουβέντα να γνωρίζουμε αν και πότε θα έρθουν οι καφέδες μας. Αποχώρησαν γελώντας. Όπως αποχώρησαν και άλλες παρέες, από διπλανά τραπέζια.

Τελικά μπήκαμε στο μαγαζί και ρωτήσαμε την υπέυθυνη αν πρέπει να περιμένουμε ή να φύγουμε καθώς είχαν περάσει 45 λεπτά από την παραγγελία μας.

Τελικά πάντως καφέ ήπιαμε. Ήρθε με ένα μυγάκι μέσα. Απόδειξη δεν είδαμε πουθενά. «

1

 

 

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

One thought on “Καταγγελία αναγνώστη για το σερβις στη Νότια παραλία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *