Ισχύει τελικά η αύξηση των τελών στο Δήμο Καστοριάς – Η απίστευτη εξέλιξη που εκθέτει όλους!
Ισχύει τελικά η απόφαση της Δημοτικής Αρχής για αύξηση των τελών φωτισμού και καθαριότητας κατά 40%(τουλάχιστον), όπως αναγράφεται σε έγγραφο που αναρτήθηκε στη Διαύγεια την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου (δείτε το εδώ).
Μία εξέλιξη που προκαλεί απορία για την χρονική στιγμή στην οποία ανακοινώθηκε και φυσικά για το περιεχόμενό της.
Το χρονικό:
Μία μόνο πρόταση κατατέθηκε στη Οικονομική επιτροπή, ψηφίστηκε και ήρθε προς συζήτηση και ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο της 26ης Νοεμβρίου.
Εκεί η αντιπολίτευση καταψήφισε την πρόταση και έτσι μείναμε με την εντύπωση πως θα έπρεπε να αναζητηθεί καινούρια λύση.
Την εντύπωση αυτή άφηνε και ο ίδιος ο Δήμαρχος με δηλώσεις του μετά το Δ.Σ. στις οποίες ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγορούσε για ανευθυνότητα την αντιπολίτευση (επειδή καταψήφισε την πρόταση αλλά δεν έφερε άλλες) και για επιλογή τους να διοικηθεί ο Δήμος με ανεύθυνη στάση και πολιτική, όπως έκαναν οι προκάτοχοι.
Μπορείτε να δείτε εδώ τις δηλώσεις του Δημάρχου:
“Κάποιοι, δυστυχώς, θέλουν να ακολουθήσουμε
την ίδια ανεύθυνη στάση και πολιτική με τους προηγούμενους”
Ο Δήμαρχος Καστοριάς, Γιάννης Κορεντσίδης για την άρνηση της αντιπολίτευσης στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο μικρής αύξησης των ανταποδοτικών τελών οικονομικού έτους 2020.
Ο Δήμος Καστοριάς έχει 1.800.000€ χρέη προς τη ΔΙΑΔΥΜΑ. Χρέη που δημιούργησαν άλλοι και δεν πληρώθηκαν ποτέ. Ένα χρέος που πρέπει να ρυθμιστεί για να μη μπει ο Δήμος σε περιπέτειες.
Η νέα Δημοτική Αρχή υποχρεώθηκε, για μία ακόμη φορά, να πάρει δύσκολες αποφάσεις. Εισηγηθήκαμε στην Οικονομική Επιτροπή, οριζόντια λύση για όλους, με ένα τέλος 0,60Ε/τ.μ. Για παράδειγμα, χώρος 100τ.μ., αύξηση 60€/χρόνο. Μιλάμε στην ουσία για μία αύξηση 5 ευρώ τον μήνα.
Κανείς δε θέλει να παίρνει τέτοιες αποφάσεις και να επιβάλλει αυξήσεις. Όμως εμείς υποσχεθήκαμε προεκλογικά και πήραμε την εντολή από τους συμπολίτες μας, για να βάλουμε σειρά, και να συμμαζέψουμε και για να νοικοκυρέψουμε τον Δήμο. Κάποιοι, δυστυχώς δε το θέλουν. Προσωπικά χαίρομαι όταν μας γίνεται κριτική και μας «κατηγορούν» επειδή θέλουμε να βάλουμε σειρά και να νοικοκυρέψουμε τον Δήμο.
Θα ήταν πολύ εύκολο να μην ασχοληθούμε και να μετακυλήσουμε την ευθύνη και τα χρέη στους επόμενους, αλλά αυτό θα ήταν μία λανθασμένη και ανεύθυνη στάση και πολιτική. Μία τέτοια πολιτική οδήγησε τον Δήμο Καστοριάς στη σημερινή τραγική κατάσταση. Και δυστυχώς σήμερα κάποιες και κάποιοι θέλουν να ακολουθήσουμε την ίδια ανεύθυνη πολιτική.
Ο ρόλος της μειοψηφίας δεν είναι μόνο για να αντιδρά και να λέει όχι, αλλά να φέρνει και συγκεκριμένες προτάσεις. Θα πρέπει όλοι να αναλογιστούν και να καταλάβουν κάποια στιγμή ότι απαιτούνται γενναίες αποφάσεις και υπευθυνότητα.
Πρέπει να έχουμε σοβαρή και υπεύθυνη στάση, με θέσεις που δεν μεταβάλλονται από την μια μέρα στην άλλη. Εξάλλου όλα καταγράφονται στα πρακτικά.
Εμείς, σε κάθε περίπτωση, θα πορευτούμε σύμφωνα με την εντολή που μας έδωσαν οι συμπολίτες μας. Είναι προφανές ότι κάποιοι κακοπροαίρετοι ενοχλούνται από το δυναμικό ξεκίνημα της νέας Δημοτικής Αρχής, που έγινε ορατό και αποδεκτό από το σύνολο σχεδόν των συμπολιτών μας. Αυτοί οι κακοπροαίρετοι όμως θα οδηγηθούν στην απομόνωση από τους ίδιους τους πολίτες.
Ούτε όμως οι συνδυασμοί του κ. Ταμήλια και της κας Σπύρου έδειξαν να γνωρίζουν την πιθανότητα μιας τέτοιας εξέλιξης ,καθώς τις επόμενες ημέρες δημοσίευσαν τις ολοκληρωμένες προτάσεις τους για αυξήσεις- αρκετά μικρότερες από αυτές που καταψηφίστηκαν στο Δ.Σ..
Κι ενώ όλοι νομίζαμε πως το θέμα ξεκινά από το μηδέν, αναρτάται αυτό το έγγραφο στη Διαύγεια και όλα ανατρέπονται.
Βάσει νόμου ισχύει αυτό που ψηφίστηκε στην Οικονομική επιτροπή, άρα κάθε δημότης θα αναγκαστεί να καταβάλλει ούτε λίγο ούτε πολύ 60€ επιπλέον τον επόμενο χρόνο για τέλη καθαριότητας και φωτισμού. Ο λόγος ; Η έλλειψη άλλης επίσημης πρότασης!
Κι εδώ γεννώνται οι εξής απορίες:
Πόσοι γνώριζαν άραγε αυτή τη νομική λεπτομέρεια; Πότε έμαθαν γι αυτή;
Για ποιο λόγο δεν ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του Δ.Σ. από τον Δήμαρχο ή τον Πρόεδρο παρά σπαταλήθηκε τόσος άσκοπος χρόνος για συζήτηση και ψήφιση;
Ποια η αντίδραση της αντιπολίτευσης γι αυτή την έλλειψη (;) γνώσης η οποία την καθιστά αμέσως υπεύθυνη για την εξέλιξη που θα μπορούσε να αποφύγει αν κατέθετε εγκαίρως τις προτάσεις της;
Πόσο καλή επικοινωνία πρέπει να έχουν οι Νομικοί Σύμβουλοι του Δήμου από εδώ και στο εξής με τα μέλη του Δ.Σ για την αποφυγή τέτοιων καταστάσεων στο μέλλον;
Η πρώτη αντίδραση ήρθε από τον συνδυασμό του κ. Ταμήλια:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ – ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ «ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ»
Συνδημότισσες/Συνδημότες,
Σχετικά με την απόφαση αύξησης των τελών φωτισμού και καθαριότητας (με αρ. πρωτ. 2387/3-12-2019) που αναρτήθηκε στη διαύγεια (5-12-2019) με ΑΔΑ: ΨΟΔΖΩΕΥ-ΠΨ7 επισημαίνουμε τα εξής :
Στην εισήγηση της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου Καστοριάς προς την οικονομική επιτροπή αναφέρεται «Προκειμένου να καλυφθούν τα έξοδα έτους 2020 εισηγούμαστε αύξηση του ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού κατά 40%.» (σελίδα 6, ΑΔΑ: ΨΟΔΖΩΕΥ-ΠΨ7)
Στους αναλυτικούς πίνακες που ακολουθούν στην συγκεκριμένη εισήγηση, ανά περιοχή, τα έσοδα που προκύπτουν από τα τέλη φωτισμού δεν αντιστοιχούν στο 40% αλλά κυμαίνονται από 55,6% έως 250%, όπως διαπιστώνεται από τους παρακάτω πίνακες.
2020 ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ |
ΑΥΞΗΣΕΙΣ |
|||||
ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ | ΔΦ | ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ | ΕΠΑΓΓΕΛ | ΔΦ | |
1,68 |
5,39 |
0,28 |
40% |
40% |
55,6% |
|
1,26 |
2,73 |
0,24 |
40% |
40% |
71,4% |
|
0,98 |
2,17 |
0,2 |
40% |
40% |
100,0% |
|
0,77 |
1,75 |
0,17 |
40% |
40% |
142,9% |
|
0,56 |
1,33 |
0,14 |
40% |
40% |
250,0% |
Οι πραγματικές αυξήσεις στο ενιαίο τέλος καθαριότητας και φωτισμού κυμαίνονται από 42% έως 59,1% στις κατοικίες, και από 40,7% έως 48,5% στους επαγγελματικούς χώρους.
ΕΝΙΑΙΟ ΤΕΛΟΣ |
||||
ΚΑΤ | ΕΠΑΓΓ | ΑΥΞ. ΚΑΤ | ΑΥΞ. ΕΠΑΓΓ | |
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ |
1,96 |
5,67 |
42,0% |
40,7% |
ΜΑΝΙΑΚΩΝ,ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ,ΜΑΥΡΟΧΩΡΙΟΥ,ΚΟΡΗΣΟΥ,ΔΙΣΠΗΛΙΟΥ |
1,5 |
2,97 |
44,2% |
42,1% |
ΠΕΝΤΑΒΡΥΣΟΥ, ΧΙΛΙΟΔΕΝΔΡΟΥ, ΟΙΝΟΗΣ, ΠΟΡΙΑΣ, ΤΟΙΧΙΟΥ, ΠΟΛΥΚΑΡΠΗΣ, ΛΕΥΚΗΣ,ΚΟΛΟΚΥΝΘΟΥΣ |
1,18 |
2,37 |
47,5% |
43,6% |
ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΑΣ, ΣΤΑΥΡΟΠΟΤΑΜΟΥ, ΜΕΛΙΣΣΟΤΟΠΟΥ, ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ, ΔΕΝΔΡΟΧΩΡΙΟΥ, ΛΙΘΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ, ΚΟΡΟΜΗΛΙΑΣ, ΤΣΑΚΩΝΗΣ, ΦΩΤΕΙΝΗΣ, ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ |
0,94 |
1,92 |
51,6% |
45,5% |
ΚΟΡΕΣΤΕΙΩΝ, ΠΤΕΡΙΑΣ, ΑΥΓΗΣ, ΣΙΔΗΡΟΧΩΡΙΟΥ, ΥΨΗΛΟΥ, ΟΜΟΡΦΟΚΛΗΣΙΑΣ, ΒΥΣΣΙΝΙΑΣ, ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΟΞΥΑΣ, ΠΟΛΥΚΕΡΆΣΟΥ, ΒΕΡΓΑΣ |
0,7 |
1,47 |
59,1% |
48,5% |
Στη σελίδα 15 (ΑΔΑ: ΨΟΔΖΩΕΥ-ΠΨ7) της συγκεκριμένης εισήγησης αναφέρεται: «Τα μέλη της πλειοψηφίας, αναγνωρίζοντας την ανάγκη κάλυψης της διαφοράς μεταξύ των εσόδων και των εξόδων της ανταποδοτικής υπηρεσίας σύμφωνα με την ανωτέρω εισήγηση και προκειμένου η αύξηση να ισοκατανεμηθεί σε όλα τα ακίνητα, πρότειναν να αυξηθεί για τις κατοικίες και τους επαγγελματικούς χώρους και των 5 κατηγοριών ο ΔΦ κατά 0,10 €/m2 ετησίως και το ΤΚ κατά 0,55€/m2 ετησίως. Οι υπόλοιποι συντελεστές να παραμείνουν σύμφωνα με την εισήγηση της υπηρεσίας.»
Στους αναλυτικούς πίνακες που ακολουθούν στην συγκεκριμένη εισήγηση, ανά περιοχή τα έσοδα που προκύπτουν από τα τέλη φωτισμού δεν αντιστοιχούν στην αύξηση 0,10 €/m2 αλλά κυμαίνονται από 0,12 €/m2 έως 0,16 €/m2 όπως διαπιστώνεται από τον παρακάτω πίνακα.
2020 ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΔΗΜ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ |
|||
Κατοικίες €/m2 |
Επαγγ. Χώροι €/m2 |
Δημ. Φωτισμός €/m2 | |
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ |
1,75 |
4,4 |
0,180,3 |
ΜΑΝΙΑΚΩΝ,ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ,ΜΑΥΡΟΧΩΡΙΟΥ,ΚΟΡΗΣΟΥ,ΔΙΣΠΗΛΙΟΥ |
1,45 |
2,5 |
0,140,27 |
ΠΕΝΤΑΒΡΥΣΟΥ, ΧΙΛΙΟΔΕΝΔΡΟΥ, ΟΙΝΟΗΣ, ΠΟΡΙΑΣ, ΤΟΙΧΙΟΥ, ΠΟΛΥΚΑΡΠΗΣ, ΛΕΥΚΗΣ,ΚΟΛΟΚΥΝΘΟΥΣ |
1,25 |
2,1 |
0,10,24 |
ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΑΣ, ΣΤΑΥΡΟΠΟΤΑΜΟΥ, ΜΕΛΙΣΣΟΤΟΠΟΥ, ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ, ΔΕΝΔΡΟΧΩΡΙΟΥ, ΛΙΘΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ, ΚΟΡΟΜΗΛΙΑΣ, ΤΣΑΚΩΝΗΣ, ΦΩΤΕΙΝΗΣ, ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ |
1,1 |
1,8 |
0,070,22 |
ΚΟΡΕΣΤΕΙΩΝ, ΠΤΕΡΙΑΣ, ΑΥΓΗΣ, ΣΙΔΗΡΟΧΩΡΙΟΥ, ΥΨΗΛΟΥ, ΟΜΟΡΦΟΚΛΗΣΙΑΣ, ΒΥΣΣΙΝΙΑΣ, ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΟΞΥΑΣ, ΠΟΛΥΚΕΡΆΣΟΥ, ΒΕΡΓΑΣ |
0,95 |
1,5 |
0,040,2 |
Από όλα τα παραπάνω, διαπιστώνεται ότι υπάρχουν αναντιστοιχίες που αφορούν την ονομαστική αύξηση των τελών φωτισμού στη σελίδα 15 και τους αναλυτικούς πίνακες ανάλυσης εσόδων που ακολουθούν.
Με λίγα λόγια άλλο ψήφισε η οικονομική επιτροπή και άλλο το Δημοτικό Συμβούλιο.
Με τα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει,
Προτείνουμε
Τη σύγκλιση εκτάκτως της οικονομικής επιτροπής (είχε ορισθεί για τις 6-12-2019 ημέρα Παρασκευή παρουσία και των επικεφαλής των συνδυασμών, η οποία και αναβλήθηκε) με το ίδιο θέμα, έτσι ώστε να αποφευχθεί η διοικητική προσφυγή για λόγους νομιμότητας κατ’ άρθρο 227 του Ν. 3852/2010 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 118 του Ν. 4555/2018).
Ο συνδυασμός μας, έχει αναρτήσει την πρόταση του για τα δημοτικά τέλη από το Σάββατο 31-11-2019 στην οποία και μπορείτε να ανατρέξετε:
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ – ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ «ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ»
Στην πρόταση μας η μεσοσταθμική αύξηση που προτείνεται είναι 18,4%.
Ενδεικτικά στοιχεία παραθέτουμε στον επισυναπτόμενο πίνακα.
Αγαπητοί συνδημότες, συνδημότισσες
Συνεχίζουμε σταθεροί στην υπόσχεσή μας. Θα είμαστε η φωνή της λογικής και της υπευθυνότητας.
Καστοριά 5-12-2019
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ – ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ «ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ» |
|||||||||||||
ΤΙΜΕΣ 2019 |
ΤΙΜΕΣ 2020 |
ΕΣΟΔΑ |
|||||||||||
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ | ΤΜ | ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ | ΦΩΤΙΣΜΟΣ | ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ | ΑΥΞΗΣΗ | ΦΩΤΙΣΜΟΣ | ΑΥΞΗΣΗ |
ΜΕΣΗ ΑΥΞΗΣΗ |
ΚΑΘΑΡ |
ΦΩΤ |
|||
ΕΠΑΓΓ |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ |
259283 |
3,85 |
0,18 |
|
4,85 |
26,0% |
0,22 |
22,2% |
24,1% |
1257523 |
57042,26 |
|
ΜΕΣΜΙΑ |
147658 |
1,95 |
0,14 |
2,57 |
31,8% |
0,18 |
28,6% |
30,2% |
379481,1 |
26578,44 |
|||
ΠΕΝΤΑΒΡΥΣΟΣ |
51795 |
1,55 |
0,1 |
1,95 |
25,8% |
0,13 |
30,0% |
27,9% |
101000,3 |
6733,35 |
|||
ΚΛΕΙΣΟΥΡΑ |
20938 |
1,25 |
0,07 |
1,5 |
20,0% |
0,07 |
0,0% |
10,0% |
31406,51 |
1465,637 |
|||
ΚΟΡΕΣΤΕΙΑ |
6407 |
0,95 |
0,04 |
0,95 |
0,0% |
0,04 |
0,0% |
0,0% |
6086,65 |
256,28 |
|||
ΣΥΝ ΤΜ |
486081 |
ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ |
20,7% |
16,2% |
1775497 |
92075,97 |
|||||||
ΜΕΣΗ ΑΥΞΗΣΗ (Κ+Φ) |
18,4% |
1867572,982 |
|||||||||||
ΤΙΜΕΣ 2019 |
ΤΙΜΕΣ 2020 |
||||||||||||
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ | ΤΜ | ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ | ΦΩΤΙΣΜΟΣ | ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ | ΑΥΞΗΣΗ | ΦΩΤΙΣΜΟΣ | ΑΥΞΗΣΗ |
ΜΕΣΗ ΑΥΞΗΣΗ |
ΚΑΘΑΡ |
ΦΩΤ |
|||
ΚΑΤΟΙΚ |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ |
720596 |
1,2 |
0,18 |
|
1,56 |
30,0% |
0,21 |
16,7% |
23,3% |
1124130 |
151325,2 |
|
ΜΕΣΜΙΑ |
390315 |
0,9 |
0,14 |
1,17 |
30,0% |
0,17 |
21,4% |
25,7% |
456668,6 |
66353,55 |
|||
ΠΕΝΤΑΒΡΥΣΟΣ |
213062 |
0,7 |
0,1 |
0,95 |
35,7% |
0,13 |
30,0% |
32,9% |
202408,9 |
27698,06 |
|||
ΚΛΕΙΣΟΥΡΑ |
160804 |
0,55 |
0,07 |
0,66 |
20,0% |
0,07 |
0,0% |
10,0% |
106130,6 |
11256,28 |
|||
ΚΟΡΕΣΤΕΙΑ |
58953 |
0,4 |
0,04 |
0,4 |
0,0% |
0,04 |
0,0% |
0,0% |
23581,2 |
2358,12 |
|||
ΣΥΝ ΤΜ |
1543730 |
ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ |
23,1% |
13,6% |
1912919 |
258991,2 |
|||||||
ΜΕΣΗ ΑΥΞΗΣΗ (Κ+Φ) |
18,4% |
2171910,22 |
|||||||||||
ΚΑΤ |
ΠΟΣΟ |
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ |
4039483 |
||||||||||
ΑΥΞΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ |
0 |
100000 |
|||||||||||
21 |
250000 |
||||||||||||
221 |
130000 |
||||||||||||
3211 |
50000 |
||||||||||||
3215 |
30000 |
||||||||||||
3218 |
200000 |
||||||||||||
3219.03 |
180000 |
||||||||||||
ΑΝΔΡΟΜΙΚΑ ΤΕΛΗ 5 ΕΤΩΝ |
200000 |
||||||||||||
3222 |
200000 |
|
Εκείνο που ενδιαφέρει τον κάθε Καστοριανό χωριστά είναι
- Αν κλιθεί τελικά να πληρώσει παραπάνω στους λογαριασμούς και πόσο (από κανέναν δεν περισσεύουν π.χ. 60 ευρώ),
- Για ποιο λόγο θα γίνει αυτό (την κακοδιαχείριση να τη φορτωθεί ο συνεπής πολίτης),
- Αν είναι τόσο αναγκαία αυτή η εξέλιξη, αλλά τουλάχιστον εξασφαλίζει το επιθυμητό αποτέλεσμα (δε θα ζητηθούν νέες αυξήσεις τα επόμενα χρόνια γιατί απλά έπεσαν έξω οι υπολογισμοί λόγω απρόβλεπτων παραγόντων),
- Πόσο καλά ενημερωμένοι και ικανοί ήταν για τη λήψη αυτής της απόφασης οι εκπρόσωποί μας στα δημοτικά έδρανα; Τι πήγε ή δεν πήγε καλά;
- Πως οδηγηθήκαμε ως εδώ και ακούμε συνέχεια για τη χαοτική οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Δήμος σήμερα, την στιγμή που όλοι οι προηγούμενοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, επιτροπές κλπ έβλεπαν (;) και γνώριζαν (;) τι ψήφιζαν…(Μην ξεχνάμε – όσο κι αν κάνουν τους Κινέζους για τις ευθύνες που τους αναλογούν- πως ανάμεσα στα μέλη του σημερινού Δ.Σ. βρίσκονται και άτομα από τις προηγούμενες Δημοτικές Αρχές και μάλιστα με καίριες θέσεις…)
Αν κρίνουμε πάντως από την εικόνα του τελευταίου Δ.Σ. για το συγκεκριμένο θέμα, ελάχιστοι από το σύνολο των Δημοτικών Συμβούλων ζήτησαν το λόγο ή έδειξαν να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία, παρά αρκέστηκαν στο να ψηφίσουν με βάση την γραμμή του συνδυασμού που εκπροσωπούν. Οι επικεφαλής δε, επιδόθηκαν σε ένα βαρετό ping pong νομικών όρων και παραγράφων…
Να λοιπόν που το άρθρο 185 του Ν. 4555/18 «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ», το άρθρο 11 του Ν. 4623/19 καθώς
και η Αιτιολογική Εκθεση του Ν. 4623/19, τους εξέθεσε όλους, συμπολίτευση και αντιπολίτευση μαζί.
Αναμένουμε τις εξελίξεις….