H VW προσφέρει κάρτα δώρου 1.000 δολαρίων και δωρεάν οδική βοήθεια σε όσους έχουν επηρεαζόμενα οχήματα

H προσπάθεια της Volkswagen να αποζημιώσει τους πελάτες της, οι οποίοι οδηγούν ένα από τα μοντέλα που περιλαμβάνονται στο σκάνδαλο των εκπομπών της εταιρείας είναι πλέον επίσημη.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, οι αναφορές που υπήρχαν εδώ και κάποιες μέρες ήταν πράγματι σωστές, καθώς η εταιρεία θα προσφέρει κάρτες δώρων 1.000 δολαρίων καθώς και άλλα κίνητρα στους πελάτες της VW και της Audi, τα οποία εφοδιάζονται με τον 2-λιτρο TDI κινητήρα. Έτσι, επιπλέον των 500 δολαρίων που δίνουν οι αντιπροσωπείες, οι ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων θα λάβουν επίσης μια Visa κάρτα δώρου ύψους 500 δολαρίων, καθώς και δωρεάν οδική βοήθεια για τρία χρόνια.

Οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να επισκεφθούν έναν ειδικό site, όπου θα πρέπει να συμπληρώσουν τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου τους, των διανυθέντων χιλιομέτρων, καθώς και τα προσωπικά τους στοιχεία. Η Volkwagen αναφέρει ότι πελάτες της θα λαμβάνουν το πακέτο δώρου σε διάστημα ενός μηνός.

Στις σχετικές ειδήσεις, το διοικητικό συμβούλιο της VW συνεδρίασε σήμερα και αποφάσισε να συνεχιστούν οι επενδύσεις από την Volkswagen, με μια σειρά συνομιλιών μεταξύ του Διοικητικού Συμβουλίου και των εκπροσώπων των εργαζομένων να λάβει χώρα κατά την διάρκεια των επόμενων δέκα ημερών, προκειμένου να βρεθεί μια κοινή πορεία για το μέλλον της εταιρείας.

Ο οίκος αξιολόγησης Fitch υποβάθμισε την πιστολιπτική ικανότητα της VW στο BBB+ (από το Α), χαρακτηρίζοντας ως αρνητικές τις προοπτικές της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Παράλληλα ο Andreas Lampersbach, ο επικεφαλής εταιρικής επικοινωνίας της Volkswagen AG, ανακοίνωσε πως αποχωρεί από το VW Group με φιλικό διακανονισμό, με ισχύ από τις 15 Νοεμβρίου 2015 μετά από 14 χρόνια με την εταιρεία. Τα καθήκοντα του προσωρινά τα ανέλαβε ο Eric Felber.

Τέλος, το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε σήμερα πως από τα 2,4 εκατ. αυτοκίνητα του VW Group που ανακάλεσε, τα 540.000 εξ’αυτών χρειάζονται μηχανικές αλλαγές, μιας και δεν αρκεί μόνο η αναβάθμιση του λογισμικού τους. Η VW θα ξεκινήσει να εφαρμόζει τις επιδιορθώσεις των 2.0 TDI από τον Ιανουάριο του 2016, ενώ για τους 1.2 TDI και 1.6 TDI κινητήρες η λύση δεν θα είναι έτοιμη πριν το Σεπτέμβριο του 2016. Να θυμίσω πως στην Ευρώπη υπάρχουν τα 8,5 από τα 11 εκατ. αυτοκίνητα που χρίζουν είτε μόνο αναβάθμισης λογισμικού, είτε και τοποθέτησης του συστήματος AdBlue, νέων μπεκ και νέου καταλύτη. Στην Ευρώπη τα 3,6 εκατ. αυτοκίνητα χρειάζονται αλλαγές στον κινητήρα τους.

 

autoblog.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *