Αρτηριακή Πίεση

Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί,  ότι η αρτηριακή πίεση δημιουργεί προβλήματα σε άνδρες και γυναίκες όλο και νεότερων ηλικιών. Είναι ένα πρόβλημα που  αν δεν προσέξουμε μπορεί να γίνει και πάρα πολύ επικίνδυνο . Κατά κύριο λόγο η αρτηριακή πίεση θεωρείται κληρονομική, οπότε τα άτομα που έχουν κάποιον πάσχοντα στην οικογένεια πρέπει να προσέχουν παραπάνω.

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να επαναπαυτούν.  Μελέτες έδειξαν πως η μεγαλύτερη αιτία εμφάνισης αρτηριακής πίεσης είναι η διατροφή. Πέρα λοιπόν από τα φάρμακα που παίρνουμε για τον έλεγχο της, καλό θα ήταν να γνωρίζουμε και ποιες τροφές θα πρέπει να αποφεύγουμε ώστε να βοηθήσουμε περισσότερο τον οργανισμό μας:

Αλάτι: Το άλφα και το ωμέγα στην διατροφή μας και κυρίως αν δεν θέλουμε προβλήματα με την πίεσή μας. Ο μεγαλύτερος ίσως εχθρός του οργανισμού μας καθώς ανεβάζει την πίεση στα ύψη.

Ψωμάκια και αρτοσκευάσματα: Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα ψωμιά περιέχουν νάτριο και δεν πρέπει να αποφεύγονται μόνο για τη σιλουέτα μας.

Αλλαντικά: Ίσως να μην είναι και ο μεγαλύτερος εχθρός για την αρτηριακή πίεση, όμως περιέχουν νάτριο και καλό θα ήταν αν όχι να τα αποφύγουμε τουλάχιστον να περιοριστούμε σε μια λεπτή φετούλα.

Τυριά: Το ροκφόρ, η παρμεζάνα, η φέτα, το ένταμ, το γκούντα   «κολυμπούν» στο νάτριο, οπότε το καλύτερο είναι  να προτιμήσετε τυριά που έχουν  χαμηλότερη περιεκτικότητα σε νάτριο. Τέτοια είναι το μανούρι, η μυζήθρα, το ανθότυρο, το τσένταρ, η ρικότα  και επίσης τα ανάλατα τυριά που κυκλοφορούν στο εμπόριο.

Αναψυκτικά και άλλα ζαχαρούχα ροφήματα : Εκτός από το αλάτι εξίσου επικίνδυνο για την αρτηριακή πίεση είναι και η ζάχαρη, οπότε πρέπει να αποφεύγεται και αυτή.

Καφές : Η επίδρασή του δεν είναι ίσως τόσο σημαντική αλλά καλό θα ήταν να αποφεύγονται οι μεγάλες ποσότητες σε καθημερινή βάση.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *