5 συνήθεις δικαιολογίες για να αποφύγετε την άθληση

Ακούμε πολλούς ανθρώπους στην καθημερινότητα μας που ξοδεύουν πολύ χρόνο σε διάφορες άσκοπες δραστηριότητες, αλλά όταν ακούνε για γυμναστική θα σκαρφιστούν ένα σωρό δικαιολογίες, ώστε να αποφύγουν οποιαδήποτε μορφή άσκησης. Θα προσπαθήσουμε να αναφέρουμε τις σημαντικότερες από αυτές, με σκοπό την επόμενη φορά που και εσείς θα σκεφτείτε έτσι, να είστε σε θέση να παραβλέψετε τα εμπόδια, που εσείς οι ίδιοι βάζετε στον εαυτό σας.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

1) Η έλλειψη χρόνου. Αυτό είναι ίσως ο βασιλιάς των επιχειρημάτων, όλων όσων δεν θέλουν να γυμναστούν. Η αλήθεια είναι, ότι όλα είναι βάση προτεραιοτήτων. Αν λοιπόν έχετε κατά νου, ότι 1 ώρα κάθε 2 μέρες θα την αφιερώνετε στον εαυτό σας και στην άσκηση, τότε σίγουρα θα βρείτε το χρόνο. Σκεφτείτε ότι μια ισχυρή υγεία και μια καλή φυσική κατάσταση θα είναι πολύ καλοί σύμμαχοι για να είστε αποδοτικότεροι σε όλες σας τις υποχρεώσεις, από τις οικογενειακές, μέχρι τις επαγγελματικές, οπότε μην αγνοείτε την άσκηση!

2) Οι άσχημες καιρικές συνθήκες. Άλλο ένα επιχείρημα που πολύς κόσμος χρησιμοποιεί είναι αυτό των άσχημων καιρικών συνθηκών τον χειμώνα και της πολλής ζέστης το καλοκαίρι. Ηρεμήστε παιδιά, δε ζούμε ούτε στη Σιβηρία, ούτε στη Σαχάρα! Σίγουρα το πολύ κρύο και η ζέστη είναι κακοί σύμμαχοι, αλλά με σωστό ρουχισμό και εξοπλισμό τον xειμώνα, ή με έναν καλό προγραμματισμό της ώρας της προπόνησης και με καλή ενυδάτωση το καλοκαίρι, δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα.

3) Οι μικροτραυματισμοί. Άλλο ένα ποσοστό ανθρώπων, μικρότερο βέβαια σε σύγκριση με τα παραπάνω δύο, χρησιμοποιεί συχνά τους μικροτραυματισμούς ως πρόσχημα για να μην προπονηθεί. Σίγουρα δεν σας λέμε να έχετε κάποιο σημαντικό πρόβλημα υγείας και να γυμνάζεστε αλλά μικρό-πιασίματα κτλ δεν είναι σοβαροί λόγοι για αποχή από την άσκηση.

4) Δεν έχω που να αθληθώ. Άλλο ένα συχνό επιχείρημα είναι αυτό του χώρου της άσκησης. Μια λύση είναι σίγουρα κάποιο κοντινό γυμναστήριο, αλλά λόγω των χρημάτων καταλαβαίνουμε πως δεν μπορούν όλοι να έχουν αυτήν την πολυτέλεια. Ωστόσο με ένα ζευγάρι αλτήρες στο σπίτι, λίγη όρεξη και φαντασία μπορείτε να κάνετε σπουδαία πράγματα! Επίσης τρέξιμο σε κάποιο δημοτικό στάδιο, ή σε κάποιο κοντινό άλσος, ή πάρκο, είναι πολύ καλές λύσεις.

5) Βαριέμαι να γυμνάζομαι μόνος. Σίγουρα η καλή παρέα είναι ένα επιπλέον κίνητρο, αλλά δεν είναι και το παν. Από την άλλη σκεφτείτε ότι σε ένα χώρο άθλησης μπορείτε να κάνετε νέους φίλους, που στη συνέχεια θα σας συντροφεύουν στις προπονήσεις σας.

Κλείνοντας λοιπόν να τονίσουμε, πως αν κανείς θέλει, θα βρει τρόπους να βάλει την άσκηση στη ζωή του. Να βάζετε στόχους εφικτούς και σιγά-σιγά να βελτιώνεστε, ώστε παίρνετε δύναμη και θάρρος από τη συνεχή σας βελτίωση. Αυτό ίσως σας βοηθήσει, ώστε την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε να τα παρατήσετε, να πάρετε τη σωστή απόφαση.

my-fitness.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *